FANDOM

Vin Joseph Snipes
Informacje biograficzne
Data urodzenia 3 kwietnia 2008
Status krwi Czysta
Tytuł(y) Profesor
Opiekun Spectrumtire
Mistrz Eliksirów
Urk (pośrednio) od 2045
Pseudonim(y) Snipes (dla Michael'a, Owena i Chantela)
Profesor Snipes (dla uczniów)
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu kasztanowe
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Joseph Snipes (ojciec)
Hazel Kingston (matka)
Zdolności magiczne
Różdżka Heban, 9.1/4 cala, włókno ze smoczego serca, sztywna
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Nauczyciel eliksirów w Flamethrower'że (od 2030)
Przynależność Spectrumtire
Flamethrower
Urkowie

Profesor Vin Joseph Snipes (ur. 3 kwietnia 2008r.) Czarodziej czystej krwi, syn Josepha Snipesa i Hazel Kingston . Był bardzo stanowczym nauczycielem, potrafił karać za byle co, ale próbował być sprawiedliwy. Był zdecydowanie lepszy od dawnych nauczycieli tego przedmiotu. Faworyzował uczniów ze swojego domu. Był opiekunem Spectrumtire. Perfekcjonista, zabezpieczał zbiory składników do eliksirów mocnymi zaklęciami.

Życie w Flamethrower'żeEdytuj

Vin został przydzielony do Spectrumtire, a tam poznał min. Adolfa Ciwerłoka, Max'a Stawe oraz Afryka Devila. Afryk był starszym uczniem, który założył własną grupę Sabegonów, którzy później zostali śmierciożercami. Vin uczył się na jednym roku z Adolfem, Max'em, Kate Perry, Michael'em Montezem, Owenem Connorem, Chantelem Joel, Biancą Sewell. Vin zaprzyjaźnił się jednak z nimi, tworzył wraz z Michael'em, Owenem i Chantelem własną grupę rozrabiaków, był nieco w cieniu swoich przyjaciół, ale wkrótce się do tego przyzwyczaił. W kolejnych latach Vin zaczynał coraz bardziej pokazywać swoje zdolności do warzenia eliksirów, a przyjaźń z Rogonami źle wpływała wśród rówieśników z jego domu. Jednak pod koniec VI roku popsuły się relacje pomiędzy nimi, a stosunki przyjaźni diamentalnie się zmieniły, Vin i chłopcy z Goldenhartu zostali wrogami.

Został urkiem w 2045 roku, ale nie miał wypalonego znaku nad lewą piersią.