FANDOM

Tyson Hingis
Informacje biograficzne
Data urodzenia 20 wrzesień 1999r.
Status krwi półkrwi
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów brązowe
Rodzina
Rodzina Reynold Hingis (ojciec)
Mariel Cancer (matka)
Brittany McCartney (żona)
Hermes Hingis (syn)
George McCartney (teść)
Gerta Queen (teściowa)
Sean McCartney (szwagier)
Charly McCartney (szwagier)
Zdolności magiczne
Różdżka Wiśnia, 12¾ cala, włos z ogona testrala, niezbyt giętka.
Pozostałe informacje
Dom Rabbitsweet
Przynależność Rodzina Hingis
Ministerstwo Magii
Zgromadzenie "Korzeń"

Tyson Hingis (ur. 20 wrzesień 1999r.) - czarodziej półkrwi. Syn czarodzieja czystej krwi i śmiertelniczki. Był jedynakiem, w 2018 roku został ostatnim żyjącym członkiem rodziny Hingis.

BiografiaEdytuj

Wczesne ŻycieEdytuj

Tyson urodził się w połowie września 1999 roku w rodzinie mieszanej. 1 września 2011 roku rozpoczął edukację w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie podczas ceremonii przydziału trafił do Rabbitsweetu. Jako przedmiot dodatkowy wybrał na trzecim roku wróżbiarstwo i numerologie.

Dalsze ŻycieEdytuj

Po ukończeniu edukacji w 2017 roku jego rodzice ciężko zachorowali na smoczą ospe i po roku zmarli, wtedy Tyson stał sie jedynym żyjącym członkiem rodziny Hingis. Zaraz po śmierci rodziców rozpoczął pracę w Ministerstwie Magii w Departamencie Przestrzegania Prawa Czarodziejów. W 2022 roku poznał cztery lata młodszą od siebie czarownice Brittany McCartney, z którą ożenił się w styczniu 2023 roku, a w maju urodził im się syn Hermes. W 2027 roku Tyson wraz z żoną dołączył do zgromadzenia "Korzeń", lecz on bardziej angażował się w pomoc zgromadzeniu. Brittany zabronił bardziej angażować się w sprawę, gdyż bał się o jej życie.