FANDOM

S

Godło Spectrumtire

Spectrumtire - jeden z czterech domów w Flamethrower'że. Pochodzi od nazwiska Setha Spectrumtire, jednego z czterech legendarnych założycieli szkoły. Mieszkańców domu nazywano w gwarze uczniowskim Sabegonami.

Opiekun Domu:

Barwy: Srebro

Zwierze w herbie: Pająk

Założyciel: Seth Spectrumtire

Mieszkańców domu nazywano: Sabegonami

Relikwie założyciela: Sztylet

Duch domu: Sir Bernard Bullus

Wejście: Złota zbroja. Wejście jest na hasło.

Miejsce: Lochy (są to pierwsze drzwi z lewej strony w sali wejściowej. Są to drzwi do lochów). Po wejściu do odpowiednich drzwi prowadzących do lochów, trzeba zejść po wąskich mrocznych schodach prosto do zimnego korytarza, który skręca od razu w prawo. Trzeba minąć gabinet profesora eliksirów, jego spiżarnię oraz klasę eliksirów i dojść do kolejnego zakrętu w lewo, tam zbroja znajduje się za tajemnym przejściem, którym jest czarna zasłona z herbem Flamethroweru. Za zasłoną jest korytarz, który prowadzi prosto do nadzwyczaj okazałej złotej zbroi

Cenione cechy charakteru: przebiegłość, ostrożność, ambicja, upór, pomysłowość.

Wygląd pokoju wspólnego: po podaniu hasła zbroja przesuwa się w prawą strobę, a ścianą za nią ukazuje solidną kamienną futrynę bez drzwi, która wygląda jakby oplotły ja tysiące pajęczyn. Po przejściu od razu znajdujemy się w pokoju wspólnym. Jest to duże kwadratowe pomieszczenie o wysokim sklepieniu trzech metrów. Ściany są z dużej połyskującej i czarnej jak węgiel cegły, w których można się przejrzeć. Po lewej stronie od wejścia, na czarnej ścianie został umieszczony nadzwyczaj wysoki prostokątny kominek koloru kości słoniowej z dużym lustrem u górze w srebrnej ramie. Po obu stronach kominka stoją na przeciw siebie dwie czarne kabapy, które dzieli drewniany stolik ze srebrnymi ozdobami na blacie i nogach, które przypominają pajęczynę. Na przeciw kominka na ruwnoleglej ścianie są dwie kamienne futryny jak ta w wejściu, które prowadzą do dormitorium uczniów. Lewe drzwi dla dziewcząt, a prawe dla chłopców. Nad futrynami wisi herb domu i motto Sabegonów. Dwa głębokie czarne fotele stoją na przeciw kanap. Posąg założyciela stoi na równoległej ścianie od wejścia. A duży kasztanowy stół otoczony ławami stoi za plecami foteli.

Dormitorium: Kamienne ramy drzwi prowadzą w obu dormitoriach na wąskie kamiennych kręte schody, które wychodzą na balkon z którego można zobaczyć co się dzieje na dole. Na szczycie schodów jest korytarzyk z siedmiorga drzwiami, po jednym dla kazdego rocznika. Drzwi są staromodne ale solidne. Wiszą na nich plakietki z numerem roku. W odróżnieniu od innych domów, chłopcy mogli odwiedzać dormitorium dziewcząt, lecz po godzinie siedemnastej chłopak zostaje wyrzucony za drzwi pokoju dziewcząt w którym przebywał i nie ma wstępu, dopiero drzwi są aktywne o godzinie ósmej.

Motto domu: ,,Co masz zrobić dziś, zrób jutro"

Znani SabegoniEdytuj

Thom Blake

Vin Snipes

Piran Quileute

Aron Quileute

Urkowie (większość)

Sophia Montgomery

Stephan Montgomery

Afryk Devil

Silvia Luketic

Jeff Singleton

Laura Devil

Kevin Luketic

Anabel Luketic

Libby Luketic

Barbra Devil

Eleonor Pross

Eddy Pross

Abigail Montez

Nick Devil

Willysa Landsbergis

CiekawostkiEdytuj

  • Chłopcy mogą odwiedzać dziewczęta w ich dormitorium, zupełnie inaczej niż w pozostałych domach.
  • Po upływie dziewięciu godzinach (8-17), pokój automatycznie wygania chłopca z pokoju dziewcząt. Niezwykle silna energia wyrzuca męskiego osobnika za drzwi i nie pozwala wrócić.

Domy Flamethrower'u:
Goldenhart | Prominentclaw | Rabbitsweet | Spectrumtire