FANDOM

Seth Spectrumtire
Informacje biograficzne
Data urodzenia 30 grudzień 801r.
Data śmierci 11 luty 902r.
Status krwi czysta
Tytuł(y) profesor,
założyciel
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu orzechowe
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Vincenty Yukki (potomek)
Zdolności magiczne
Różdżka nieznana
Bogin nieznany
Patronus nieznany
Animag nie
Pozostałe informacje
Zawód/Praca nauczyciel, założyciel Flamethrower'u
Przynależność Flamethrower
Spectrumtire

Seth Spectrumtire - czarodziej. Jeden z czworga założycieli Flamethrower'u. Był bardzo dobrym zoologiem, interesował się wszystkimi gatunkami pajęczaków. Dlatego w jego godle zawitał pająk, Jego dom ma barwę srebra. Cechy które faworyzował przede wszystkim to pochodzenie z rodziny czarodziejów czystaj krwi, oraz ambicje, przebiegłość i pomysłowość. Mieszkał w Anglii.

Seth Spectrumtire był kiedyś najlepszym przyjacielem Geralda Goldenharta. Obaj byli największymi czarodziejami tamtych czasów jak i Peacel Prominentclaw i Riveer Rabbitsweet. W 867r. powstał konflikt pomiędzy Spectrumtire a pozostałymi założycielami. Prominentclaw i Rabbitsweet bez żadnej zgody Setha ogłosili Goldenharta głównym dyrektorem szkoły. Spectrumtire oburzony tą nowiną, bo sam chciał zasiąść na czele, porzucił Flamethrower przeklinając pozostałych założycieli. Do domu Spectrumtire nigdy nie został przydzielony żaden obdarzony.

S.s

Barwa Spectrumtire

Śmierć Setha SpectrumtireEdytuj

Gdy jadnak wrócił po kilku latach do zamku, zobaczył nadal pełnącego funkcję dyrektora Goldenharta. Oburzył się jeszcze bardziej, i nie panując nad sobą zabił Goldenharta swoim sztyletem, nakazując teraz pozostałym założycielom aby teraz go ogłosili głównym dyrektorem szkoły. Więc tak się stało, ale nie na długo. Prominentclaw chcąc pomścić Goldenharta rozpoczął pojedynek z Spectrumtire, i uśmiercił w pojedynku Setha, ale jadnak Peacel sam poniósł klęskę, zaklęcia które jednocześnie wystrzelili zabiły obu założycieli.

Talenty i zdolnościEdytuj

Seth Spectrumtire był niezwykłym czarnoksiężnikiem, będącym jednym z założycieli Flamethrower'u, i jednym z najbardziej potężnych czarodziejów tamtych czasów, znany był również z opanowania trudnej sztuki legilimencji. Flamethrower został założony w X wieku. Na początku Spectrumtire był profesorem w szkole. Uczył wszystkiego, ale tylko podopiecznych swojego domu. Jak każdy założyciel. Spectrumtire zasłunął także z wymyślenia magicznego sztyletu, który był jego atrybutem, sztylet ten potrafił wsiąknąć najbardziej trującą i niebezpieczną truciznę.

Pamiątki po SpectrumtireEdytuj

Trujący sztylet z rączką wysadzaną zielonymi diamentami. Na rękojeści został starannie wygrawerowana litera ,,S". Przekazywany z pokolenia na pokolenie.

Na początku XX wieku. Sztylet został przekazany w spadku jednemu z ostatnich potomków Setha Spectrumtire, nie jakiemu obłąkanemu czarodziejowi Vincentemu Yukki. Mężczyzna był pochodzenia czystej krwi, jego ojciec był słunnym bogatym alchemikiem. Yukki jako ostatni z rodziny odziedziczył całą fortunę, jak i słynny Sztylet Spectrumtire, wiedział, że jest bardzo cenny, i pod żadnym pozorem nie może go sprzedać, czy zgubić. Ale ogłupiały odzedziczoną fortuną zaczął ją przepijać i grać w karty. Pozbawiony wszystkiego, dachu nad głową, pieniędzy, został zmuszony zamieszkać na ulicy. Mając przy sobie tylko bardzo cenny i niezwykły magiczny sztylet. Sprzedał go z głupoty za śmieszną cene właścicielowi sklepu specjalizującemu się w magicznych przedmiotach o czarnoksięskich właściwościach. Stamtąt za gigantyczną kwotę odkupiła sztylet bogata kobieta - Mirabela Bellottem. Ta, nieświadoma ewentualnych konsekwencji pokazała go swojemu jedynemu ,,przyjacielowi" Thomowi Blake'owi, który według niej był najbardziej czarującym czarodziejem, w którym można by było się zakochać. Blake uznając sztylet za swoje dziedzictwo zabił zakochaną w nim Mirabelę przy następnej okazji i zabrał sztylet Setha Spectrumtire. Przedmiot ten posłużył potem do stworzenia horkruksa.

Zobacz teżEdytuj

Założyciele Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower
Gerald Goldenhart | Peacel Prominentclaw | Riveer Rabbitsweet | Seth Spectrumtire

Więcej z Fandomu

Losowa wiki