FANDOM

Riveer Rabbitsweet
Informacje biograficzne
Data urodzenia 19 październik 803r.
Data śmierci 15 listopad 916r.
Status krwi czysta
Tytuł(y) profesor,
założyciel
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów blond
Rodzina
Rodzina Todd Zellweger (potomek)
Zdolności magiczne
Różdżka nieznana
Bogin utonięcie
Patronus nieznany
Animag nie
Pozostałe informacje
Zawód/Praca nauczyciel, założyciel Flamethrower'u
Przynależność Flamethrower
Rabbitsweet

Riveer Rabbitsweet - jest średniowiecznym czarodziejem, jeden z czwórki założycieli Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower. Riveer cenił przede wszystkim dokładność, pracowitość, działanie fair play, nie znosił leni, i sam nim nie był. Podczas, gdy inni założyciele obmyślali jakich uczniów będą przyjmować do swoich domów, on powiedział, że przyjmnie wszystkich innych. Rabbitsweet był bardzo wesoły, bawiły go nawet bezsensowne dowcipy, oraz żarty na jego temat, był uczciwy i skłonny do pomocy innym. Nigdy nie pozostawiał nikogo w potrzebie, miał dobre serce. Dawał dobre rady, i był wyśmienitym słuchaczem. Bukoni są zwykle pracowici jak on, nie łamią zasad. Jednak, że dom Riveera Rabbitsweeta uznawany był w Flamethrower'że za najmniej prestiżowy ze wszystkich. Godłem Rabbitsweeta był zając, a barwą pomarańczowy.

Wczesne życieEdytuj

Riveer pochodził z górskich dolin. Był wielkim przyjacielem Peacel'a Prominentclawa. Najbardziej Riveer cenił pracowitość i działanie fair play, ponieważ grywał w chitchdeya, w którym był bardzo dobry, zazwyczaj  zajmował pozycjię tarczy. Był także dobry w zaklęciach domowych, bardzo lubił sprzątać, a nawet obiął stanowisko woźnego, do czasu kiedy nie znaleźli odpowiedniego kandydata, którego sam potem ocenił.

Ostatnie chwile życiaEdytuj

Rabbitsweet umarł z przemęczenia. Został jako ostatni z założycieli, który prowadził i rządził szkołą (ponieważ Goldenharta zabił Spectrumtire, którego potem zabił w pojedynku Prominentclaw, a odbite zaklęcie Spectrumtire zabiło Prominentclawa). Następcą Riveera była jego najlepsza uczennica i profesorka Cersei Vail.

R.R

Barwa Rabbitsweeta

Klejnot Riveera RabbitsweetaEdytuj

Riveer pozostawił swój słynny klejnot w ciemnopomarańczowym kolorze, wielkości zaciśniętej męskej pięści, 1000 lat później klejnot przechodził z pokolenia na pokolenie, gdy doszedł do Todda Zellwegera. Właściciel uważał klejnot za swój skarb, był prawdziwym potomkiem Rabbitsweeta. Zellweger uwarzył Thomowi Blake, który potem stał się Volhensingiem. Trzy dni później znaleziono Todda martwego, zniknął także jego wielki skarb - Klejnot Riveera Rabbitsweeta. Stał się on potem horkruksem wielkiego czarnoksiężnika Lorda Vanhensinga. Horkruks został zniszczony przez przypadek w Dolinie Cielesnego Jednorożca, podczas wybuchu wylał się na niego trójący kwas, w 2046 roku.

OsobowośćEdytuj

Riveer był bardzo uczciwym i pracowitym mężczyzną. Posiadał dużo dobrych cech charakteru: miły, koleżeński, pracowity. Można udowodnić to tym ostanim faktem, że oddał swoje całe siły, aby dbać o dobro i wygląd całej szkoły, albo przyjmował wszystkich uczniów, a nie tylko wybranych jak to robiła reszta założycieli.

WyglądEdytuj

Riveer był bardzo przystojnym mężczyzną i raczej większej postury, o zdatnym brzuszku. Miał dobrotliwą i uczciwą twarz. Nosił długie blond włosy i duże buchające ciepłem niebieskie oczy. Często był przedstawiany w pomarańczowych szatach, i ze swoim Magicznym Klejnotem w dłoni.

Zobacz teżEdytuj

Założyciele Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower
Gerald Goldenhart | Peacel Prominentclaw | Riveer Rabbitsweet | Seth Spectrumtire

Więcej z Fandomu

Losowa wiki