FANDOM

Peacel Prominentclaw
Informacje biograficzne
Data urodzenia 22 sierpień 802r.
Data śmierci 11 luty 902r.
Status krwi czysta
Tytuł(y) profesor,
założyciel
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu zielone
Kolor włosów czarne
Zdolności magiczne
Różdżka nieznana
Bogin Seth Spectrumtire
Patronus nieznany
Animag nie
Pozostałe informacje
Zawód/Praca nauczyciel, założyciel Flamethrower'u
Przynależność Flamethrower
Prominentclaw

Peacel Prominentclaw - jeden z legendarnych założycieli Flamethrower'u. Właściciel legandarnej Figurki Sowy, obdarzającą niezwykłą mądrością. Postanowił, że do swojego domu będzie przyjmował ludzi bystrych i kreatywnych. Taki też sam był. Peacel pochodzi z dalekiej Szkocji, żył w okresie średniowiecza. Założył Ogólnomagiczny Instytut Magii Flamethrower wraz z Geraldem Goldenhartem, Riveerem Rabbitsweetem i Sethem Spectrumtire. Prominentclaw był najlepszym przyjacielem Riveera Rabbitsweeta. Popularna teoria głosi, że to on był architektem całego zamku i szkolnych błoni.

Bez tytułu

Barwa Prominentclawa

Historia FigurkiEdytuj

Figurka Sowy była zawsze w gabinecie Prominentlcawa, gdy miał jakiś problem, brał ją w dłonie i odrazu znajdował odpowiedź na dręczącą go zagadkę. Pewnego dnia figurka znikła. Legenda powiada, że figurkę ukradł najlepszy uczeń i pupilek Prominentclawa, bo chciał być tak samo inteligętny jak jego nauczyciel. Ukrył ją w gęstym buszu w swoim rodzinnym kraju w dalekej Szkocji. Po latach figurkę znalazł odkrywca Matt Bells chcąc sprzedać ją w swoim sklepie z magicznymi przedmiotami. Od samego początku nie wiedział do końca do kogo ona należała i jaką posoada moc. Podobno od znaleziska figurki interes pana Bellsa zaczął odnosić zyski. Następnie figurka trafiła niestedy w ręce dwudziestoletniego młodzieńca Thoma Blake, który po latach zmienił swoje imię na Lord Volhensing, który od pierwszego wejrzenia zapragnął tej figurki, oraz odrazu rozpoznał do koga należała. Gdy zyskał wypragnioną Figurkę Peacela Prominentclawa, stworzył z niej swojego horkruksa, po wielu latach przestał istnieć, a zniszczył go (nieświadomie) Kevin Luketic morderczym zaklęciem Avada Kadavra, którym chciał zabić Kahlan Venet.

WyglądEdytuj

Wielu mówiło o nim, że był bardzo przystojny, o kobiecej urodzie. Miał długie czarne włosy i nadzwyczaj miłe i wesołe zielone oczy. Jego twarz zawsze wyrażała dumę i jakby nad czymś myślał. Mówił, ładnym wyraźnym szkockim akcentem. Chodził w purpurowych szatach.

OsobowośćEdytuj

Peacel Prominentclaw słynął z takich cech jak: bystrość, inteligencja, kreatywność, i każdy jego uczeń musiał posiadać takie cechy. Był wyjątkowo wyrozumiały, przymykał oko na nieraz nieodpowiednie zachowanie studentów. Ale też potrafił być surowy i karał. Jednak często był w dobrych nastrojach, nawet w ponure dni.

ŚmierćEdytuj

Peace zginął z ręki Spectrumtire, którego zaklęcie odbiło się od jakiejś rzeczy i trafiło w Prominentclawa.

Zobacz teżEdytuj

Założyciele Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower
Gerald Goldenhart | Peacel Prominentclaw | Riveer Rabbitsweet | Seth Spectrumtire

Więcej z Fandomu

Losowa wiki