FANDOM

Luiza Garens
Luiza Garens
Informacje biograficzne
Data urodzenia 18 października 2028
Status krwi Półkrwi
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu kasztanowe
Kolor włosów rude
Zdolności magiczne
Różdżka Brzoza, 9 cali, włókno ze smoczego serca, dość giętka
Pozostałe informacje
Dom Rabbitsweet
Przynależność Rabbitsweet
Flamethrower

Luiza Garens (ur. 18 października 2028r.) Czarodziejka. Uczennica Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower, została przydzielona do Rabbitsweetu, gdzie zaprzyjaźniła się z Emily Avors i duchem swojego domu Irmą Jeey. Luiza była czarodziejką półkrwi, jej ojciec był śmiertelnikiem, a matka czarodziejką.

WyglądEdytuj

Luiza była niską dziewczyną o jasnej cerze, miała długie, kręcone rude włosy i duże kasztanowe oczy.

Pierwszy rok naukiEdytuj

Luiza została przydzielona do Rabbitsweetu, gdzie poznała Emily Avors, swoją najlepszą przyjaciółkę, z którą dzieliła sypialnie, wraz z Sharpay Lopez. Potem obie Luiza i Emily zapoznały się z duchem swojego domu Irmą Jeey, którą nazywano Szakoną Irmą. Luiza była całkiem niezła z obrony przed czarną magią i zielarstwa.

Drugi rok naukiEdytuj

Trzeci rok naukiEdytuj

Czwarty rok naukiEdytuj

Piąty rok naukiEdytuj

Szósty rok naukiEdytuj

Siódmy rok naukiEdytuj

RelacjęEdytuj

Emily AvorsEdytuj

Najlepsza przyjaciółka Luizy. Poznały się przy stole Bukonów podczas uczty powitalnej 2040 roku. Emily zachowywała się wobec Luizy jak siostra, pod koniec drugiego roku zaprosiła ją na letnie wakacje. Bardzo często można było zobaczyć je idące razem po szkolnych korytarzach lub przesiadujące w bibliotece.

Irma Jeey (Szalona Irma)Edytuj

Relację z Irmą były dobre, choć duch którym była Irma przesiadywał w pokoju wspólnym Rabbitsweetu dopiero po wszystkich zajęciach uczniów, więc tylko wtedy mogły porozmawiać, lub podczas przerwy na obiad.

Sharpay LopezEdytuj

Relację pomiędzy Luizą i Sharpay były dość dobre, choć nie były najlepszymi przyjaciółkami. Sharpay z Luizą dzieliły tylko dormitorium czasami rozmawiały przy kominku w pokoju wspólnym.

Zdolności magiczneEdytuj

  • Obrona przed czarną magią - jeden z najbardziej ulubionych przedmiotów Luizy w Flamethrower'że. Luizę bardzo zaciekawił ten przedmiot już podczas pierwszej lekcji. Profesor McGaldmer podczas czwartego roku oznajmiła, że Luiza ma wielkie predyspozycję co do obrony przed ciemnymi mocami.
  • Zielarstwo - zielarstwo też było dobrą stroną w edukacji Luizy, choć podczas tego przedmiotu zdarzały się w przypadku Luizy drobne wpadki, ale dziewczyna nie załamywała się tylko brnęła na przód.