FANDOM

Kate Helen Montez (zd. Perry)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 3 lutego 2008
Data śmierci 1 sierpnia 2029
Status krwi Obdarzony
Tytuł(y) Prefekt
Prefekt Naczelny
podawacz (doszła do drużyny na 7 roku)
Pseudonim(y) Szlama dla niektórych czarodziejów
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu ciemnozielone
Kolor włosów kruczoczarne
Rodzina
Rodzina Michael Montez (mąż)
Rafael Montez (syn)
Dorian Quileute (syn)
Richard Perry (tata)
Helen Perry (mama)
Bob Perry (brat)
George Perry (brat)
Max Perry (brat)
Peter Perry (brat)
Olaf Perry (brat)
Oktawian Montez Jr (teść)
Fran Sone (teściowa)
Massie Montez (szwagierka)
Zdolności magiczne
Różdżka Wiśnia, 10.3/4", włos z grzywy jednorożca. Znakomita do rzucania zaklęć obronnych
Patronus Puma
Pozostałe informacje
Dom Goldenhart
Przynależność Goldenhart
Rodzina Perry
Rodzina Montez
Zgromadzenie "Korzeń"

Kate Helen Montez (z domu: Perry; ur. 3 lutego 2008r.;zm.1 sierpnia 2029r.) Czarodziejka. Matka Rafael'a Monteza i Doriana Quileute, żona Michaela Monteza. Jej rodzina to śmiertelnicy Helen i Richard Perry. Była jedyna czarownicą z całej rodziny, chociaż że miała jeszcze pięciu braci: Boba, George, Maxa, Petera i Olafa, Kate była najmłodsza. Jej sąsiadem był znany z dziwnego zachowania, charłak Russel Marvin, który zauważył u Kate magiczne zdolności i wtajemniczył ją w magiczny świat.

Nauka w Flamethrower'żeEdytuj

W 2019 roku, gdy miała jedenaście lat rozpoczęła naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower , gdzie uchodziła za najlepszą uczennicą ze swojego roku. Została przydzielona do Goldenhartu. Była wyjątkowo dobra z zaklęć i transmutacji, jej najlepszymi przyjaciółkami były Massie Montez (młodsza siostra Michaela Montez) i Bianca Sewell (koleżanka z roku). Już od samego początku nie tolerowała zachowania Michael'a, który wraz ze swoimi przyjaciółmi: Owenem, Chantel'em i Vin'em, zostali ogłoszeni wśród uczniów największymi dowcipnisiami i rozrabiakami. Na V roku jednak zaczęła chodzić z jednym z nich - Owenem Connorem, najlepszym przyjacielem Michael'a. Owen tak samo jak Kate został prefektem ich domu. W trakcie chodzenia z Connorem, Kate sprowokowała do pokłócenia się obojga przyjaciół, mając nadzieje, że tak rozłąka trochę ich zmieni, i tak się stało, Michael zmienił swoje zachowanie. Jednak pod koniec V roku Kate zerwała z Owenem, bo to rozerwanie przyjaźni po dłuższym czasie, gorzej wpływało na obu chłopców, na początku VI roku jednak zaczęła chodzić z Michael'em. Po ukończeniu szkoły wyszła za niego za mąż i wspólnie zamieszkali w Dolinie Jednorożca, w Wielkiej Brytanii.

Wygląd KateEdytuj

Kate miała grube, długie, kruczoczarne włosy, opadające na ramiona, ciemnozielone oczy, które odziedziczyli Rafael i Dorian, usta koloru płatków czerwonych róż i jasną cerę. Byłą średniego wzrostu.