FANDOM

Kahlan Isabel Venet
Kahlan Venet
Informacje biograficzne
Data urodzenia 2 lipiec 2029
Status krwi półkrwi
Tytuł(y) Prefekt
Pseudonim(y) Szlama dla Thorny Devil'a
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu granatowe
Kolor włosów kasztanowe
Rodzina
Rodzina Aaron Venet (tata)
Anabel Venet (mama)
Herman Luketic (dziadek)
Panmona Luketic (babcia)
Libby Hauser (ciotka)
Camilla Hauser (kuzynka)
Coop Hauser (wuj)
Afryk Devil (wuj)
Silvia Devil (ciotka)
Thorny Devil (kuzyn)
Kevin Luketic (wuj)
Zdolności magiczne
Różdżka Cyprys, 11", pióro feniksa, ładna, giętka. Doskonała do walki z czarną magią
Bogin Wąż
Patronus Serwal
Pozostałe informacje
Dom Goldenhart
Przynależność Flamethrower
Goldenhart
Rodzina Venet
Kahlan Isabel Venet (ur. 2 lipca 2029 r.) - Czarownica półkrwi. Córka Aarona Veneta i Anabel Luketic. Kahlan miała grube, długie kasztanowe włosy, opadające na ramiona, granatowe oczy, które odziedziczyła po matce Anabel, usta koloru dojrzałych malin, jasną cerę. Była średniego wzrostu. Jest najlepszą uczennicą Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower. Należała do Goldenhartu (zupełne przeciwieństwo, bo cała rodzina matki była w Spectrumtire, a ojciec Kahlan Aaron był śmiertelnikiem).

Kahlan traci jednego rodzica w tym samym czasie co Rafael i Dorian. Jej matka Anabel ginie z rąk urków (a dokładnie z rąk swojego młodszego brata Kevina). Od tej pory Kahlan wychowuje ojciec śmiertelnik, który nie ma zielonego pojęcia o magii. Ale gdy Kahlan kończy dziewięć lat opowiada o wszystkim córce. Kahlan od samego początku dawała sobie radę z panowaniem nad swoimi zdolnościami, chociaż nie jest to takie proste dla młodej niedoświadczonej czarownicy, która nie wie za wiele o świecie czarodziejów.

Lata naukiEdytuj

Pierwszy rokEdytuj

Mnóstwo odwagi, o tak – zaczął kocioł. – Niezwykłe zdolności, to wieki talent... Więc niech będzie... GOLDENHART!
Kocioł Przydziału podczas Ceremonii Przydziału

Kahlan zaczęła swój pierwszy rok w Flamethrower'że 1 września 2040 roku, gdzie została przydzielona do Goldenhartu. Kahlan była najzdolniejszą uczennicą ze swojego roku, była bardzo pewna siebie, praktycznie prze cały rok nie miała żadnego przyjaciela, lecz od czasu do czasu przesiadywała w pokoju wspólnym z Rafael'em Montez, którego polubiła z biegiem czasu. Zaprzyjaźniła się z Rafael'em i Dorianem dopiero pod koniec roku szkolbego, gdy wracali do domu na wakacje.

Drugi rokEdytuj

Kahlan rozpoczęła drugi rok nauki od razu zaczynając studiować nowe podręczniki. Już jako przyjaciółką Rafaela i Doriana spędzała z nimi mnóstwo czasu. Była w całej trójce najbardziej stanowcza i starała się wytłumaczyć braciom, że nie wolno łamać szkolnych zasad. Choć praktycznie przez cały rok kryła ich przed nauczycielami. Kahlan podczas nauki do egzaminów końcowych przesiadywała cały wolny czas w bibliotece, ciągając za sobą Rafaela, gdyż Doriana nie musiała namawiać, bo sam chciał zdać na najlepszych stopniach egzaminy końcowe. Podczas podróży do domu na letnie wakacje, Kahlan oraz Rafael zostali zaproszonni na kilka dni wakacji do rodziny Doriana.

Wakacje w 2042Edytuj

Kahlan została zaproszona na kilka dni wakacji do państwa Quileute, do ich rodzinnego domu przyjechała na dwa ostatnur tygodnie sierpnia. Wtedy poznała młodszą siostrę Doriana Holly, którą polubiła. Dowiedziała się, że właśnie od września Holly rozpoczyna swój pierwszy rok nauki w Flamethrower'że. Kahlan bardzo polubiła rodzinię Quileute, podczas każdego śniadania czy kolacji pomagała szykować czy sprzątać posiłek.

Trzeci rokEdytuj

Tego roku Kahlan rozpoczęła naukę czterech nowych przedmiotów: starożytnych runów, numerologii, wróżbiarstwa i opieki nad magicznymi stworzeniami. Najbardziej lubiła z tych przedmiotów starożytne runy.