FANDOM

Guslic Uematus
Informacje biograficzne
Data urodzenia 18 sierpień 1972r.
Status krwi półkrwi
Tytuł(y) profesor,
opiekun domu
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu czarne
Kolor włosów brązowo rude
Zdolności magiczne
Różdżka Dereń, 11 cali, włókno ze smoczego serca, sztywna
Pozostałe informacje
Zawód/Praca nauczyciel zielarstwa,
opiekun Prominentclawu (od 2011)
Dom Prominentclaw
Przynależność Zgromadzenie "Korzeń"
Flamethrower

Profesor Guslic Uematus (ur. 18 sierpień 1972r.) - czarodziej półkrwi. Nauczyciel zielarstwa w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, oraz opiekun Prominentclawu. Oba te stanowiska rozpoczął w 2011 roku.

BiografiaEdytuj

Guslic Uematus urodził się w rodzinie czarodziejów półkrwi. Naukę w Flamethrower'że rozpoczął 1 września 1983 roku, gdzie został przydzielony do Prominentclawu. Naukę ukończył w czerwcu 1990 roku z najwyższymi stopniami ze swojego rocznika.

Praca NauczycielaEdytuj

Pracę nauczyciela rozpoczął w 2011 roku. Był bardzo lubianym nauczycielem wśród uczniów, potrafił podczas lekcji wtrącić małą anegdotkę na temat omawianej rośliny, zazwyczaj był to jakiś dowcip, czy wesoła historyjka. Jest bardzo wesoły i przesympatyczny, miał nieco wysoki, powazny głos. Jego życiową psają zawsze były rośliny, i dlatego zdecydował się zająć to stanowisko w Flamethrower'że. Prucz tego był wyśmienitym czarodziejem, który potrafił rzucań naprawde potężne zaklęcia.

Angażował się w sprawy dotyczące szkoły. Podczas dekorowania szkoły w różne uroczystości i święta zgłaszał się na ochotnika.

WyglądEdytuj

Był to dość średniego wzrostu czarodziej. Miał nieco wydatny brzuch i pyzatą twarz. Ubrany był w szmaragdową kamizelkę. Miał krótkie brązowo rude włosy i miłe czarne oczy.