FANDOM

G

Godło Goldenhartu

Goldenhart - jeden z czterech domów w Flamethrower'że (obok Prominentclaw, Rabbitsweet i Spectrumtire). Uczniowie tego domu potocznie nazywani się Rogonami.

Opiekun Domu:

Barwy: Bordo

Zwierze w herbie: Jeleń

Założyciel: Gerald Goldenhart

Mieszkańcy domu nazywano: Rogonami

Relikwie założyciela: Złote Berło

Duch domu: Sir Bartemiusz de Hosting-Briggs

Wejście: Szafa z książkami

Miejsce: Wieża zachodnia (siódme piętro, ukryty korytarz, za zasloną przedstawiajacą las, a pomiędzy dzewami stoi jeleń). Aby wejść do środka trzeba wysunąć odpowiednią książkę i podać hasło, owa książka to ta w bordowej skurzanej okładce na trzeciej półce od dołu i szóstej od góry, i siódma ksiazka od lewej strony.

Cenione cechy charakteru: odwaga, honor, lojalność, odpowiedzialność, wierność, śmiałość.

Wygląd pokoju wspólnego: Po odsunięciu się szafy z książkami, ukazuje się wąska przejście w ścianie, które prowadzi prosto do pokoju wspólnego. Był to największy pokój wspólny, w okrągłym kształcie. Pokój ten miał cztery duże prostokątne okna z długimi drewnianymi parapetami na których leżały poduszki, parapety służyły również aby można było na nich usiąść. Na przeciw wejścia był umieszczony duży kominek, a nad nim wisiał herb domu z mottem. Kominek był umieszczony pomiędzy dwoma parami schodów prowadzących do dormitorium uczniów (lewe schody dziewcząt, a prawe chłopców). Na przeciw kominka stała duża, miękka głęboką kanapa i dwa fotele w bordowym kolorze. Przy jednym z okien po lewej stronie od wyjścia stał duży stół z ośmioma krzesłami, a po drugiej stronie dwa małe okrągłe stoliki. Gdzieniegdzie były umieszczone pekate i miękkie pufy. Popiersie założyciela stało przy wejściu, a za nim wisiała horogiew w barwe domu. Ściany były powywieszane portretami znanych i zasłużonych Rogonów.

Dormitorium: schody prowadziły do wąskiego korytarza na którym było siedem drzwi dla każdego rocznika. Na drzwiach były tabliczki z numerem roku. Chłopcy nie mogli wchodzić do dormitorium dziewcząt, gdy jednak zechcieli to zrobić schody robiły się ruchome i mimo wszystko stopnie straciły go spowrotem na dół. Jedynie opiekun domu mógł wejść po schodach do dormitorium dziewcząt, gdy aktualnym opiekunem był mężczyzna.

Motto domu: ,,Wygrywają tylko Ci, którzy wiedzą na czym im zależy"

Znani RogoniEdytuj

Kate Perry, Michael Montez, Felix Quileute, Prudence Dickens.

Domy Flamethrower'u:
Goldenhart | Prominentclaw | Rabbitsweet | Spectrumtire