FANDOM

Gerald Goldenhart
Informacje biograficzne
Data urodzenia 7 marzec 801r.
Data śmierci 26 wrzesień 898r.
Status krwi czysta
Tytuł(y) profesor,
założyciel
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów kasztanowe
Zdolności magiczne
Różdżka dąb, 15", pióro hipogryfa. Bardzo duża moc
Bogin pająk
Patronus nieznany
Animag nie
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Nauczyciel, założyciel Flamethrower'u
Przynależność Flamethrower
Goldenhart

Gerald Goldenhart - jeden z legendarnych założycieli Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower. Od samego początku był dobrym przyjacielem Setha Spectrumtire. Jednakże pokłócił się z nim o pochodzenie uczniów przyjmowanych do Flamethrower'u. Spectrumtire chciał aby do Flamethroweru chodzili uczniowie z rodzin czarodziei czystej krwi. Gerald nie zgadzał się z nim. Goldenhart założył swój dom do którego przyjmował uczniów odważnych lojalnych i honorowych. Goldenhart za godło swojego domu obrał jelenia, a barwę bordową.

BiografiaEdytuj

Gerald Goldenhart pochodził z krainy jezior i rzek. Cenił on przede wszystkim odwagę, męstwo i honor. Nikt nie próbował mu się postawić. Z takiego człowieka każdy młody brał przykład, obierając go za swojego idola godnego naśladowania. Goldenhart bardzo szanował swoich trzech najlepszych przyjaciół, tolerował ich wpadki i nieudane próby. Rzecz jasna nigdy nie spoczywał na laurach, trzymał wszystkich i wszystko na dystans. Najbardziej na świecie bał się pająków. Był szanowany przez wszystkich za wyśmienite  umiejętności rzucania zaklęć, które używał podczas pojedynków czarodziejów. W pojedynkach nikt nie był od niego lepszy. Gerald był wysokim, bardzo potężnym mężczyzną, nigdy nie uważał się na lepszego, cenił wszystko co budzi odwagę, męstwo i honor, albo objawia takie cechy. Jego strój był schludny, nie ubierał się w to co mu nie pasowało, lubił luźne ubrania, zazwyczaj na bordowo. Posiadał gęste długie kasztanowe włosy, oraz duże szczere brązowe oczy.

G.G

Barwa Goldenharta

Złote Berło Geralda GoldenhartaEdytuj

Najbardziej znany atrybut Goldenharta. Był przedstawiany z nim na każdym portrecie, rycinie i wszystkich znanych ikonach. Berło jest przedstawione jako któtka złota laska wysadzona bordowymi brylantami, ale nie była to zwykła laska. Goldenhart ukrył w niej swoją różdżkę, która może się ukazać tylko prawdziwemu Rogonowi, który jest w niebezpieczeństwie, ale gdy znów umieści się różdżkę w berle, ten znika i pojawia się kolejnemu zasługującemu na to Rogonowi.

Talenty i cechyEdytuj

Gerald Goldenhart był odważny i dzielny, posiadał złote berło - jego atrybut. Był obdarzony wieloma talentami, prawdopodobnie był jednym z najpotężniejszych czarodziejów tamtych czasów. Był mistrzem pojedynkowania się, i prawie napewno władał potężnymi zaklęciami (przykład: orzywił Kocioł Przydziału z pozostałymi założycielami). Był nauczycielem w Instytucie, jego najmocniejszą stroną były transmutacja i zaklęcia.

ŚmierćEdytuj

Po konflikcie z Seth'em został ogłoszony głównym dyrektorem szkoły. Rozżalony tym faktem Spectrumtire opuścił mury szkoły, lecz wrócił po kilku latach. Gdy Seth wrócił i ujżał Goldenharta na stanowisku dyrektora wściekłyzamordował go  poprzez zasztyletowanie swoim Sztyletem.

Zobacz takżeEdytuj

Założyciele Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower
Gerald Goldenhart | Peacel Prominentclaw | Riveer Rabbitsweet | Seth Spectrumtire

Więcej z Fandomu

Losowa wiki