FANDOM

Gabriella Moore
Gabriella Moore
Informacje biograficzne
Data urodzenia 29 maj 2029
Status krwi Obdarzony
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów blond
Zdolności magiczne
Różdżka Czereśnia, 9½ cala, włókno ze smoczego serca, niezbyt giętka
Bogin Pająk
Patronus Szop
Pozostałe informacje
Dom Prominentclaw
Przynależność Prominentclaw
Flamethrower

Gabriella Moore (ur. 29 maja 2029r.) Czarownica urodzona w rodzinie śmiertelników, Obdarzona. Uczennica Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower w latach 2040-2046, została przydzielona do Prominentclawu. Przyjażniła się z Sandrą Pullman.

CharakterystykaEdytuj

WyglądEdytuj

Gabriella jest bardzo ładną dziewczyną o długich blond włosach, zazwyczaj zaczesanych w kucyk, miała jasną cere oraz duże niebieskie oczy.

CharakterEdytuj

Puffonka była niepozorną dziewczyną i dość łatwo ulegała wpływą innych. Miałą małe skłonności do popełniania błędów, bywała czasami pyskata i nieprzyjemna. Uczyła się bardzo dobrze, była najlepsza z numerologii i wróżbiarstwa. Posiadała bardzo dużo ważnych cech Puffonki, była bystra i mądra, ale i odważna.

Pierwszy rokEdytuj

Gabriella była czarodzicą z rodziny śmiertelników, była bardzo zaskoczona gdy dostała list z Flamethrower'u, nawet w przerażeniu podarła list i wyrzuciła. Zaczeła jadnak uczęszczać do Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower 1 września 2040, wraz z Rafael'em Montezem, ale została przydzielona do Prominentclawu, tak poznała swoją najlepszą przyjaciółkę Sandrę Pullman, z którą dzieliła swoją sypialnię, wraz z Katheriną Cserbud, Anastazją Hiffon i Aleksis Witepun.