FANDOM

Ellinor Birmingham (zd. Millhagen)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 14 maj 2007r.
Status krwi półkrwi
Tytuł(y) Eliminator Magii
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów brązowe
Rodzina
Rodzina Miranda Millhagen (siostra)
Alexandrus Birmingham (mąż)
Livia Birmingham (córka)
Erica Birmingham (córka)
Anders Birmingham (syn)
Erland Birmingham (syn)
Zdolności magiczne
Różdżka Modrzew, 11⅔ cala, włos z ogona sfinksa, giętka.
Animag Pies rasy Chesapeake Bay Retriever
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii Stanów Zjednoczonych Ameryki - Eliminator Magii (od 2025r.)
Dom Loslymor
Przynależność Rodzina Millhagen
Rodzina Birmingham
Ministerstwo Magii Stanów Zjednoczonych Ameryki
Szkoła Magii i Czarodziejstwa Sonvermory

Ellinor Birmingham (zd. Millhagen; ur. 14 maj 2007r.) - czarownica półkrwi. Była animagiem i przybierała postać psa rasy Chesapeake Bay Retriever.

BiografiaEdytuj

Urodziła się w połowie maja 2007 roku. Miała młodszą siostrę Mirandę. Ellinor 1 września 2018 roku rozpoczęła magiczną edukację w Szkole Magii i Czarodziejstwa Sonvermory, gdzie trafiła do Loslymor. Interesowała się transmutacją i obroną przeciw ciemnym mocą. Po ukończeniu szkoły w 2025 roku rozpoczęła pracę w Ministerstwie Magii Ameryki jako eliminator magii. Ellinor już po dwóch miesiącach pracy miała bardzo ważną misję, wraz z innymi eliminatorami i pracownikami udała się do Anglii, aby spotkać się z tamtejszym szefem Departamentu Ogólnonagicznej Współpracy Czarodziejów, aby nawiązać współpracę. Tam poznała łowcę Alexa Birminghama, w którym zakochała się od pierwszego wejrzenia. Ich znajomość rozwinęła się bardzo szybko, gdyż Alex przyjechał do niej już pod koniec 2025 roku. Para pobrała się w czerwcu 2027 roku i doczekała się z biegiem lat czwórki pociech: dwóch córek Livie i Erice oraz synów Andersa i Erlanda.