FANDOM

Crystal 128 clock
Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Montez
W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nie edytowanie tego artykułu póki nie usunę tego komunikatu. Z góry dziękuje.
Dorian Michael Quileute
Dorian Quileute
Informacje biograficzne
Data urodzenia 1 sierpnia 2029
Status krwi półkrwi
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu ciemnozielone
Kolor włosów kruczoczarne
Rodzina
Rodzina Michael Montez (tata)
Kate Montez (mama)
Felix Quileute (przypisany tata)
Prudence Quileute (przypisana mama)
Rafael Montez (brat bliźniak)
Massie Montez (ciotka)
Feel Quileute (przypisany wuj)
Sophia Montgomery (przypisana ciotka)
Stephan Montgomery (przypisany wuj)
Becky Quileute (przypisana siostra)
Tony Quileute (przypisany brat)
Jason Quileute (przypisany brat)
Holly Quileute (przypisana siostra)
Ahronet Quileute (przypisany prapradziadek)
Oktawian Montez Jr (dziadek)
Fran Montez (babcia)
Richard Perry (dziadek)
Helen Perry (babcia)
Oktawian Montez Sr (prapradziadek)
Miranda Montez (praprababcia)
Zdolności magiczne
Różdżka Jarzębina, 12¼", pióro feniksa, giętka. Bardzo poręczna
Bogin Lord Vanhensing
Patronus Wilk
Pozostałe informacje
Dom Goldenhart
Przynależność Goldenhart
Rodzina Montez
Rodzina Quileute

Dorian Michael Quileute (ur. 1 sierpnia 2029r.) - Czarodziej półkrwi. Syn Kate i Michaela Montez, brat bliźniak Rafael'a Monteza (zostali oddzieleni od siebie od razu po urodzeniu). Jeden z najlepszych uczniów Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flemethrower.

BiografiaEdytuj

Dorian był inaczej spostrzegany w świecie czarodziejów niż Rafael. Był dla ludzi zupełnie normalnym chłopcem pochodzącym z magicznej rodziny Quileute, był również znany z tego, że był podobny z koloru włosów do swojego przypisanego ojca Felixa. Dorian był identyczną "kopią" Rafael'a, różnili się tylko kolorem włosów (Dorian odziedziczył kruczoczarne po swojej biologicznej matce Kate), i bardzo dobrze znał świat czarodziejów. Oczy miał takie same jak Rafael i Kate - ciemnozielone.

Dorian urodził się 2029 roku, od razu został zapisany do Szkoły Magii i Czarodziejstwa Flamethrower, gdzie uczyli się jego rodzice. Dorian urodził się chwilę przed śmiercią swoich rodziców, których zamordował czarnoksiężnik Lord Vanhensing. Chwilę przed śmiercią rodziców Profesor Nightingale (Dyrektor Flamethrower'u), zabrał małego Doriana, aby go ukryć w bezpieczne miejsce.

Dyrektor ukrył małego Doriana od razu do jednej z magicznych rodzin, którą dobrze znał i szanował. Dorian trafił pod cudowną opiekę Felixa i Prudence Quileute, którzy mieli już trójkę swoich dzieci. Wychowali Doriana zupełnie jakby był ich prawdziwym, rodzonym synem. Rodzeństwo zaakceptowało nowego domownika, i obchodziło się z nim jak ze swoim młodszym bratem. Doriana wychowano w wiedze czarodziejów, od początku wiedział, że jest czarodziejem, inaczej niż jego brat bliźniak Rafael który dowiedział się o swoich zdolnościach dopiero w swoje jedenaste urodziny od Hugha Quinna.

Pierwszy rok nauki w Flamethrower'żeEdytuj

Dorian został przydzielony do Goldenhartu, gdzie był także jego brat bliźniak. Dorian bardzo często zastanawiał się czy to prawda, że ma brata, choć często w to wątpił. Podczas zajęć był bardzo pilnym uczniem, nie miał prawdziwego przyjaciela. Bardzo interesował się eliksirami, w pokoju wspólnym Rogonów często rozkładał swój kociołek warząc różne eliksiry, albo próbował wymyślać własne mikstury. Dopiero pod koniec roku zaprzyjaźnia się z Rafael'em Montez, gdyż Rafael ratuje mu życie, a profesor Nightingale wyjaśnia im, że są biologicznymi braćmi, że ich rodzice zostali zamordowani przez Lorda Vanhensinga.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki