FANDOM

Ceremonia Przydziału - rozpoczyna każdy rok szkolny w Flamethrower'że. Polega na wybieraniu właściwego domu uczniowi.

HistoriaEdytuj

Kocioł Przydziału który przydziela do domów, wyczarował Gerald Goldenhart. To on wymyślił, by tchnąć w kocioł to jakie zdolności ma mieć uczeń domu.

DomyEdytuj

Są cztery domu Flamethrower'u:

Każdy ma inne kryteria wybierania uczniów:

  • Goldenhart - przyjmuje uczniów odważnych, honorowych, lojalnych, odpowiedzialnych, wiernych i śmiałych.
  • Prominentclaw - przyjmuje uczniów bystrych, inteligentnych, kreatywnych, roztropnych, przezornych i ze zdrowym rozsądiem.
  • Rabbitsweet - przyjmuje uczniów uczciwych, dokładnych, dobrych, ostrożnych, cierpliwych, działających fair play.
  • Spectrumtire - przyjmuje uczniów przebiegłych, ostrożnych, ambitnych, upartych i pomysłowych.

Przebieg ceremoniiEdytuj

Najpierw, na stołku kocioł jest wnoszony do sali. Potem zaczyna śpiewać swoją piosenkę - w każdym roku inną. Następnie odczytywana jest lista nowo przyjętych, w kolejności alfabetycznej. Każdy uczeń pisze na pergaminie czerwonym piórem swoje nazwisko i wrzuca do Kotła Przydziału, a ten wyznacza mu jego dom. Po ceremonii kocioł jest wynoszony z sali.

CiekawostkiEdytuj