FANDOM

Azalia Percky
Informacje biograficzne
Data urodzenia 9 lipiec 2008r.
Status krwi półkrwi
Numer PRN 2008070933
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu kasztanowe
Kolor włosów rude
Rodzina
Rodzina Roland Percky (prawdopodobnie krewny)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii Urząd Nadzoru Miotlarskiego (lipiec 2026r. - wrzesień 2026r.)
Departament Transportu Magicznego (wrzesień 2026r. - kwiecień 2027r.)
Departament Magicznych Wypadków i Kolizji (kwiecień 2027r.)
Dom Rabbitsweet
Przynależność Ogólnomagiczny Instytut Magii Flamethrower (Rabbitsweet)
Zgromadzenie "Korzeń"
Irlandzkie Ministerstwo Magii

Azalia Percky (ur. 9 lipiec 2008r.) - czarownica półkrwi. Członkini Zgromadzenia "Korzeń" od kwietnia 2027 roku.

BiografiaEdytuj

Azalia Percky urodziła się w rodzinie czarodziejów półkrwi, była jedynaczką. 1 września 2019 roku rozpoczęła naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie trafiła do Rabbitsweetu, tak zaprzyjaźniła się z Cornelią Anders, z którą nadal przyjaźniła się po za murami szkoły. Naukę ukończyła w 2026 roku.

Dlasze ŻycieEdytuj

Azalia nie potrafiła usiedzieć w miejscu. Od razu po ukończeniu szkoły złożyła papiery w Ministerstwie Magii, pracę rozpoczęła już w na początku lipca w Urzędzie Nadzoru Miotlarskiego, lecz po dwóch miesiącach zrezygnowała i przeniosła się do Departamentu Transportu Magicznego. Praca w tym departamencie nawet sprawiała jej przyjemność, lecz w kwietniu 2027 roku znów przeniosła swoje dokumenty do departamentu Magicznych Wypadków i Kolizji. Tego samego roku dołączyła do Zgromadzenia "Korzeń" założonego przez Lajosa Nightingale, mający na celu walkę z Czarnym Panem. W 2031 roku zaczęła pomagać Corneli w walce z depresją po stracie dziecka, dzięki czemu ich przyjaźń jeszcze bardziej się pogłębiła.