FANDOM

Abraham Descamp-Montez
Informacje biograficzne
Data urodzenia 20 grudzień 1773r.
Data śmierci 18 kwiecień 1859r.
Status krwi czysta
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu zielone
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina George Descamp-Montez (ojciec)
Anna Descamp-Montez (matka)
Alexander George Descamp-Montez (brat)
Gerta Descamp-Montez (siostra)
Naditel Lumen (żona)
Helion Descamp-Montez (syn)
Diana Descamp-Montez (córka)
Rex Lumen (szwagier)
Zdolności magiczne
Różdżka Akacja, 9 cali, włókno ze smoczego serca, sztywna.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Departament Magicznych Gier i Sportów (od 1791r. do1794r.)
Departament Ogólnonarodowej Współpracy Czarodziejów (od 1794r.)
szef Departamentu Ogólnonarodowej Współpracy Czarodziejów (od 1814r. do 1859r.)
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Montez
Ród Descamp
Ministerstwo Magii

Abraham Descamp-Montez (ur. 20 grudzień 1773r.; zm. 18 kwiecień 1859r.) - czarodziej czystej krwi. Z dwóch rodzin czystokrwistuch Montez i Descamp.

BiografiaEdytuj

Wczesne ŻycieEdytuj

Abraham urodził się jako najstarszy syn Georga Monteza i Anny Descamp. Od pokoleń rodziną matki łączyła nazwiska więc od urodzenia miał dwa nazwiska. Po kilku latach doczekał się dwójki rodzeństwa brata Alexandra George i siostry Gerty. 1 września 1785 roku rozpoczął magiczną edukację w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie zasilił dom Geralda Goldenharta. Podczas siedmioletniej nauki interesował się chitchdeyem i obroną przed czarną magią. Zdał sumy, ale nie był z siebie dumny, miał kiepske jak na swoje możliwości ocenę z astronomii i wróżbiarstwa. Lecz podczas owutemów nie zaliczył jedynie opieki nad magicznymi stworzeniami.

Dalsze ŻycieEdytuj

Po edukacji zaczął pracę w Ministerstwie Magii, na samym początku zajął posadę w departamecie magicznych gier i sportów posadę tą zajmował od 1791 roku do 1794 roku. Później postanowił zasilić szeregi w departamecie ogólnonarodowej współpracy czarodziejów. Tam zaprzyjaźnił się z Rex'em Lumenem, który przedstawił mu swoją młodszą siostrę Naditel. Abraham bardzo spodobała się dziewczyna i już po kilku dniach zaczęli się spotykać. W 1799 roku pobrali się po kilku latach doczekali się dwójki dzieci Heliona i Diane. Abraham w 1814 roku został szefem departamentu w którym pracował, bardzo szybko przyzwyczaił się do nowych obowiązków, miał propozycję aby zająć stanowisko ministra magii, lecz odmówił. Zmarł 18 kwietnia 1859 roku podczas powrotu do pracy, został zaatakowany przez wampira, który okazał sie pomylił swoje ofiary.